seegt

heej !

haha asså de är rätt sjukt att få över 30 mer besökare pga bikini bilderna hah ;)
men iaf sitter vid datan och messar med anna och beckiiiss :D
imon är de skolan :( fast de va de ju idag ocå ämen ändåå ingen sovmorgon imon elelr jo 10 min men jag åker fortfarande samma tid.
imon efter skolan ska jag va med anna vi ska plugga so grejjs och gå till hemköp och köpa chocklad pudding de va nämligen 3 för 15 HAAH tjockisar :)
assssåå gud jag vill verkligen ha en katt!! beckis katt fick 3 kattungar igår och 1 idag och jag har tjatat på mamma och pappa om att få en och dom säger typ nej och vi får en gratis ocå så jag ska fortsätta tjata vill verkligen ha en och mysa med !!
sista inlägget för ikväälö så gonaaatt :)
anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0