duschat :')

tjänna!

har precis kommit ut ur duschen:)
sitter och lyssnar på musik å göttar mig haha, men ska snart gå och lägga mig skolan imon juu -.-
fast har sovmorgon men ändå.
imon ska ja va med erik trorjaa :)
idag va iaf jag och anna på liseberg HAHA, man känner si som hemma där :')
haha jag tvinga med anna på kanonen såvi åkte den typ 20 ggr i rak asså hon har ju åkt den innan men hon ville lixom inte åka så många gånger men så blev de :D
sen träfafde vi niclas och gurra där ocå och två andra men jag vet inte riktigt vilka de va men jaop.
imon ska de bli lika fint väder som idag så de blir shorts för mig imon dåå :)
aja detta blir sista inlägg för i dag!
gonatti ;)
bjuder l
v
anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0