pizza

Hej!
 
just nu kollar jag på fotboll sverige-frankrike.
förut va jag på träning, sen duscha jag efter de ringde sara och sa att hon hon felicia vad vid snipen och skulle upp till kungsporten och äta pizza så jag cyklade dit och träffade dom och sen kom anna oxå!
men nu är jag hemma.
 
idag så cyklade jga och anna genom skogen på en ridstig till felicia för dagiset skulle komma dit och vi va där och hjälpte till lite för alla barnet skulle rida.
och efter de åkte vi till sara och hon skulle visa hur duktig hon va på att laga mat, så hon laga en potatis soppa till oss, den va sjukt go, bra jobbat sara hehe ;)
sen åkte jag och anna med hennes pappa för hon skulle fixa pass men de va inte öppet, faaail..
 
och imon ska jag vara med anna, och sen ska vi sova över med sara och felicia :D
 
nu ska jag kolla på fotbollen igen, ciaaao!
anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0