heej :D

Nu har jag kommit hem från typ världen roligaste träningläger !
Förlåt för dålig uppdatering men jag har en annan mobil för tillfället för min iphone ska inte på lagning i 3 veckor och jag kan inte blogga från mobilen med den så jag kommer ju inte uppdatera lika ofta men iförsig jag kan ju låna annas mobil men aja.
Asså de här träningslägret har varit så otrooliiggt roligt. Vi har gjort massa grejer i fredas dansade vi zumpa med en zumba lärare, i lördas hade vi två träningar och 5 kamp på kvällen, vi kom 3a av 4 lag haha vi va grymma.. och idag hade vi en träning, sen skulle vi städa osv.
Sen skulle de vara föräldramöte så dom från laget som va kvar gick till hallen och chilla där :)
ÄLSKAR ER BRUDAAAAR!

aja nu ska jag inte göra något specielt sitta vid datan eller kolla på tv eller något.
imon är de skola juu, vi ska till universeum imon, tråkigt.

4 DAGAR TILL SKOLAVSLUTNINGEN OMG !
/anne


haha här är en bild från 5 kampen vi hade, och så bara vet så är de då jag själv som är pappersgubben då.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0