JAAAAA

hejsan bloggen! förlåt för dålig uppdatering, men iaf blogg appen funkar igen så nu blir se allt lite mer uppdatering. idag har jag inte gjort någonting slappat, bokade biljetter till justin bieber till mig och anna, LÄNGTAAAR!! konsären är i Danmark den 20 april och fen 22-23 i Sverige så vi får se konsären innan dom som kollar i Sverige hihi :) Imon vet jag inte vad jag ska göra får la hitta på något kul.. satt precis och skypa med Niclas, och anna är ute med båten i en vecka men eftersom appen funkar nu borde hon kunna blogga men hon kanske inte vet de än. lite om veckans planer: På måndagen ska jag vara med min saknade Felicia har inte träffar henne på as länge! och så ska jag åka upp till anna vart hon nu befinner sig någon dag och sova där i 2 nätter kanske, vi får se :) nu ska jag iallafall gå ner och äta något eftersom jag börjar blir lite hungrig. Sista inlägget för ikväll så godnatt bloggen! /anne

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3095051/images/2012/pic_4ff8afaee087c34d680028a0.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/3095051/images/2012/pic_4ff8afafddf2b35d930034ee.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0