Anne jag älskar dig

Okej här kommer det.
Anne banne, du är det absolut bästa som har hänt mig genom tiderna... De finns inga ord hur mycket jag älskar dig! Jag älskar dig över allt annat, alla minnen vi har är UNDEBARA ! Vissa bästisar är inte med varandra så ofta som vi. Alla säger att man tröttnar på någon om man är med den personen förmycket... Eh what..? Asså vi har varit med varandra nästa tre år i sträck! Varge dag efter skolan är vi tsm å vi tröttnar aldrig... Sjukt men så är de... Att ha en sån fin vän som dig betyder mycket, Väldigt mycket.. Alla bästisar kan inte gå nakna runt i sina kompisars hus.. Vissa kan inte ringa kl 5 på natten och säga hej, men de kan du . Du finns där när man behöver prata ... Du är inte bara snäll och snyygg utan så mycket mer. Du är snäll, rolig, fin, omtänksam, vacker, söt, bäst, pålitlig, sjuk, trevlig, gullig å så mycke mer.. Du är ofta konstig och ful oxå, men de är bra för de är de jag älskar med dig.. Du släpper loss.. Om jag är ledsen och gråter så tröstar du mig inte aldrig utan du sitter och drar tråkiga skämt för att få mig att skratta haha de funkar:) du får mig att le typ som -> baby you light up my world like nobody else, fast sånna saker jag saknar med dig just nu är när vi tältade i sommars.... Åfyfan va kul de va, vi trodde de va ett vildsvin som stog utanför så vi höll på att dö av rädsla, de roliga va att vi hade inte med oss mobilerna ut i tältet så vi kunde inte ringa.. Hahahaha så vi ringde din bror på Skype för vi hade datan med oss , omg sjuk roligt man har med dig bästis! Jag älskar dig 10000000000 varv runt jorden och sen tbx igen! Puss på dig älskling:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0