sjuk idag igen :(

hhej !
sjuk idag igen ://<3 men nu sitter jag och pluggar matte så jag är ju inte helt ledig men beckis ska nog komma såm ska vi ta bussen till träningen jag ska inte träna bara kolla:) jag vill vara med på partillekupp :) de är lika stor kupp som gothia men bara att de är handboll....
jag sitter och lyssnar på jullåtar >.> vilket liv.
jag är as taggad till jul 8)
fast jag fyller ju år först om bara 6 dagar :D
önskelista:
en garderob som man hänger.... (asså ni fattar nog inte)
en bred säng
present kort
pengar
och lite till:)
jag vet typ inte vad jag önskar mej jag skrev ju en lista men kommer inte ihåg... Nu ska jag lyssna vidare på min fina jul lista.... den har tre låtar HAHAHA
justin mistletoe
jackson5 santa claus is komming to town
adolphson & falk mer jul
om ni vill ha lite bilder så kommer de nog komma sen.. jag vet inte om jag orkar fixa mig :)
kommer blogga sen när jag ska göra nudlar pussppuss
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0