fredag !! <3

Godmorgon bloggen :)
Idag äre ju FRRREEDDDAG :)
Just nu sitter ja å äter frukost min gulliga mamma hade fiksat två mackor till eftersom jag hinner aldrig äta annars :(
iaf idag tror jag att jag ska vara med anna asså efter skolan å då vet ja inte vad vi ska göra men ändå :)
Igår va de träning i slutet skulle vi springa runt en lång slinga och våran tränare skulle ta tiden på mig anna och beckis den tredje gången för man skulle bara springa 3 varv men så typ halvvägs knäckte beckis sitt ben och typ föll ihop så då fick vi gå med henne men när vi kom fram så sprang ja och anna en gång till med tid och fick typ 3.56 javennee om de är bra elr dåligt men jaaoop :)
Nu får ni hade så göttaanss :)
aannneee

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0