hemma :')

Tjena bloggen!
Kom precis hem från faster :)
Fick massa fina grejer orkar inte berätta alla men fick en juciy tröja, jucyi perfymen och jucyi bodylotion och iphone högtalare as balla, ny sheephead skor yeah, mascara, 1200 kr, 500 på kungsmässan och massa annat :)
Är sjukt nöjd, hoppas ni också blev det!
Imon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på kanske bara vara hemma och ta det lungt?
Ska föresten andvänta ganska mycket av mina pengar till min och annas julskopping det kommer ju bli rea om det inte redan är den men iaf så ska vi shoppa :)
Jag lovade ju att lägga upp dagen outfit så här kommer den :
btw hade mittbena vilket jag inte brukar ha :)
Men ni får hade så bra så hörs vi tomorrow :*
Anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0