Mitt huvud sprängs

Asså seriöst jag dör!
De gör så himla ont!
Men allafall idag vaknade jag hemma hos anne i tältet och de va så varmt att vi flytta in till Annes rum, hon la sig i sängen och jag på golvet haha!
Sen låg vi och solade i två timmar yeey!
Sen åkte vi till Vilma och kollade på lite bilder på hennes dator! Sjuuka minnen! Dom kan ni få höra någon annan gång! Men sen cykla jag och anne och Vilma ner till korshamn och jag och Vilma badade anne hade inga badkläder och orkade inte bada så jag och Vilma badade :) sen åkte vi hem till mig och åt nudlar och sen började jag se konstig så jag va tvungen att gå och lägga mig så nu har jag sjukt ont i huvudet och ligger i min säng och typ dör! Haha godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0