sorry

hej!
förlåt jag hann inte blogga förut innan ja stak jag skulle åka moppe med min bror och han hade bråttom så jag han inte sätta på data osv.
iaf idag va jag med jacob de började med att vi träffades och vi gick till bussen och vi åkte till radiomotet och gick till triumf och köpte en härlig god glass, eftersom de va så varmt!
sen tog vi bussen till snipen och tog en annan buss till jacob där vi skulle hämta ett glas för han skulle ut med båten med nga kompisar, själv skulle man på träning :)
träningen va jätte rolig för vi va bara 9 st då ochd e är alltid roligare så, så körde vi lite försvar spela och så hade vi självklart styrka i slutet.
och nu sitter jag är ny äten och ny duschat och ska sätta mig och kolla på tv :)
bara ett tips gå inte i tjocktröja och långa jeans en sån här dag, dog helt seriöst av värme!!
och imon hoppas vi på fint väder igen ska ju kolla på felicias tävling, känner nämligen inte för att stå i regnet, men vi hoppas på de bästa (y)
 
nu ska jag kolla på något pogram som börjar klockan 8 :)
ciaao/ anne

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Nej jag gör inte länkbyten just nu. Allt bra annars? :)

Svar: okej. ja de är de vell sj ? :)
annaaangelikaa.blogg.se

2012-06-26 @ 21:22:54
URL: http://joiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0