myser

ligger i soffan och tittar på fotbollen, england-italien just nu är de 0-0.
jag har inte gjort något specielt sen jag kom hem suttit vid datan osv.
anna smsade mig förut och sa att hon skulle åka till stockholm till torsdag så hon är där just nu om hon haar kommit fram dåå.
så imon ska jag va med felicia vet inte vad vi ska göra de ska ju typ regna så jag tror inte vi kommer vara ute aja vi får se.
och på tisdag ska jag vara med chille blir säkert nga fler vi får se.
 
eftersom vi inte är världsbäst på att göra headers så har vi bett en tjej som heter clara att fixa en header till oss hon håller på med den nu, så vi får se hur den blir :)
 
ha en härlig söndaaas kväll :)
/anne
gammal bild 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

fin du är!

2012-06-24 @ 23:32:05
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0