lotta på liseberg

hej!
kom hem från felicia för en stund sen pappa kom och hämta mig och cyklen snäll pappa :)
sitter och kollar på lotta på liseberg men nu är  de reklam så jag passar på och bloggar :)
 
förut va vi i en häst affär i kungsbacka som heter börjes typ och hon hittade massa fina grejer, hon hade ett present kort där och hon köpte upp alla pengar duktig flicka :)
och på onsdag ska jag kollaa på felicias tävling igen fast den här tävlingen är lite mer seriösare tror jag den andra va bara men hennes grupp och en annan grupp.
 
och imon iaf ska jag vara med bästisen jacob ingen aning vad vi ska göra, vi får se :)
 
nu börjar pogrammet igen ska bara ta på min myskläderna och sen ska jag kolla.
byee /anne :*
 

Kommentarer
Postat av: sara

hej jätte fin blogg:) E det du som gjort desginen? PUSS<3

2012-06-25 @ 20:51:41
URL: http://mydaysassara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0