Hemma :'(

Shit.. DEHÄR va nog de roligaste på hela sommaren.. Saknar alla i laget så sjukt mycket! Saknar alla snälla människor som man träffade där! Helt underbart va de! Veckan började att man kom på lördag kväll och vi såg norlie och kkv! Sjukt! Sen tränade vi alla dagar 2 gånger om dagen, sedan spelade vi mot eslöv ett annat "lag" vi va ystad och vi spelade 8 matchter mot dom och vann 7 och spelade lika 1 sen va det en turnering men massa lag, jag kom med Tyskland och jag kände ingen :( men de va en jätte snäll tjej som hette matilda i de laget! Iallafall! Vi va där och spelade en turnering, tyskland kom till final och kom 2 utav typ 14 lag :) sen friade vår tränare till sin tjej och hon sa ja på finalen. Discot va ganska kul, fast de fanns nästan inga snygga killar, bara några :/ men sen när vi skulle åka hem började alla gråta förutom jag och tre till, men sen efter på tågen hem började jag gråta :( tänk att man aldrig kommer träffa vissa ! Åh Adam, Marcus, Gustav, Erik, rafael, cristoffer, mysemil (HAHA bästa namnet) Victor, wibben, Benjamin, Sandra, tessie, Emma N, Lisa, beckis, anne, Emma o, Vilma, Lollo, Sofia, Amanda o, Amanda r, cajsa, Sara f, Sara gv, NI HAR GJORT MIN VECKA! Kommer aldrig att glömma er :'( Jag fick jacobs örhänge oxå! :'( /Anna


Kommentarer
Postat av: hilda fromm - Vinn ett porträtt

Nu har du chansen att vinna ett egentecknat porträtt av antingen dig, en vän eller kanske motsvarande!

Allt du behöver göra är att rösta på min bild NR3 HÄR:http://johannaj.se/2012/august/finalister-fototavling.html
Det skulle vara guld värt!
Sedan slänger du bara in en kommentar på min blogg att tu röstat och du är med och tävlar om ett porträtt!

Ber om ursäkt om du ogillar dessa kommentarer, ha en fortsatt bra bag! Kram

2012-08-25 @ 17:17:40
URL: http://hildafromm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0