hemma!

tjatja x)
kom precis hem från anna ska försöka ladda över bilder till ett USB minne asså från mobilen till USB då!
har lixom inget minne och ta mer bilder och jag får typ ångest när jag raderar bilder lixom man kommer ju inte bilden igen hehe.
Vi va ju på frölunda förut så gick vi te donken så träffa vi emil där så satt vi och snacka och åt hehe sen tog vi bussen hem han hoppade av och jag och anna åkte vidare till snipen och skulle ta bl express till kullavik men den skulle komma om 50 min så vi gick hela vägen så duktiga som vi är ;)
hos anna satt vi vid datan och kollade på MASSA gamla bilder och filmer som fanns på annas hem data asså seriöst lät helt sjukt på den tiden fast de gör ja nu ocå men ändåååå :)
nu ska ja äta.. trorja.. heh
anne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0