Grattis älskling !

Grattis på födelsedagen älskling 13 år asså ingen f12 längre :)
iaf imorse när ja hade fixat mig kom anna till mig så satt de en lapp på handtaget sär de stog kolla i blomkrukan bredvid dig så låg de en nyckel där så fick hon låsa upp och gick in så låg de en till lapp där de stog skynda dig till vardagsrummet så satt min data där så hade ja satt på ja må hon leva låt på youtube själv hade man gömt sig då så när hon hade lyssnat klart så stog de på en lapp gå upp till soffan så gjorde hon de så hitta hon en lapp där å då de stog HITTA MIG ! Så hörde hon att ja satt på låten igen där nere haha lite fail så hon sprang ner å hitta mig under ett bord haha så ja ba grattis å allt sen ja ba anna du har glömt å hitta en sak hon ba vadå ja ba leta lite du så leta hon och hittade en present som ja köpte då hihi :)
Japp sen åkte vi till skolan och efter skolan åkte ja och anna hem till anna och tog lite bilder så hade ja och Lovisa kontakten på whatsapp å anna visste inte de så Lovisa åkte hem till sig och bakade en kladdkaka och cyklade sedan till anna utan att anna visste de å ja uppehållde ju anna för Lovisa skulle springa till deras altan som låg på berget och anna fick ju inte se henne och där skulle ju Lovisa göra en liten picnik så ja sa till anna att vi skulle gå upp dit o ta mer bilder så sprang vi fast ja sprang lite före så satt Lovisa där à så sa vi grattis tog maasssaa bilder jätte kul verkligen !!
Men just nu kom ja precis hem från anna å gör inte ett shit :( men i kväll kommer ensam mamma söker som jag ska kolla på myssiit :)
Och imon ska jag vara med anna och Josef :)
Japp nu ska jag äta lite mat så ni får hade så bäst så ses vi :)
Kram Anne !

Btw ska lägga upp bild på Annas nya jucie hah ja kan inte stava de så jätte bra hehe =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0