GRATTIIS LOVISA !

tjäänna förlåt att jag inte har bloggat idag de är bara för att jag har inte vart hemma och jag har inte fri surf så jag har inte kunat.. :(
Iaf just nu har jag precis kommit hem från anna vi har tagit lite bilder dom kommer säkert upp på bloggen någon gång men inte nu för annas data mus är sönder och ingen annan datamus vill funka så..
Men idag iaf har jag varit mä anna på stadium å mamma å pappa dåoxåå o kolla litää :)
Sen åkte vi te 421 å där köpte ja en vinter jacka och en mössa för jag ska till sälen till vintern och om jag å anna får bra betyg den här terminen så får anna följa med så vi kämpar assåå :)
haha känslan när sin pappa sätter på musik och man kollar upp så står han och dansar hah =)
Och sen när vi åkte hem så släppte pappa oss vid bärnaps så fick vi 60 kr så köpte vi en liten muffins och 2 spökkaker tyyp till vår lilla bästis som fyller 13 idag GRRAATTIISS LOVISAA !
a iaf så köpte vi den så åkte vi till lovisa och hon va inte hemma än för att hon hade spelat match men hennes halv mamma va hemma så vi ringde på så fick vi gå in och då satt vi i lovisas rum och kom på ett sätt och överaska henne så då kom vi på att vi skulle sätta massa lappar i rummet så skulle hon leta efter presenten då men de gick inte bra för den första lappen låg på sängen så den såg hon typ inte och jag och anna satt ju i hennes garderob och gömde oss och såklart så fort när hon kommer in kollar hon inte på sängen utan går direkt till garderoben och ser mitt ben HAHA gud shit vad vi skratta jag och anna är inte direkt experter på de där men aja hahah !
men ni får hade så bra så ses vi :)
pussokram anne



GRATTIS IGEN VÄRLDENS FINASTE !

Kommentarer
Postat av: Isa <3

GGGUUD VAD SÖTA NI ÄR ÄLSKAAAAAR ER SWEET HEART NI FATTAR INTE HUR GLAD JAG BLEEEV NÄR JAG HITTADE ER ! <3333333333333

2011-11-06 @ 20:09:28
URL: http://vastkustbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0